zondag 21 mei 2017

eurovisiesongfestival

Ik ben een grote eurovisiefan en de week van 13 mei was het wees smullen geblazen.
Og3ne steeg steeds hoger in de eilingen en ik ging steeds meer van het lied houden. Sinds de revolutie van Anouk wordt er weer muziek gestuurd.
de halve finale kon ik niet zien want ik moest oefenen voor  het optreden bij de Kaaienloop maar ik schakelde in bij iets wat wel heel vals was en ik volgde het commetaar van Carla op haar facebookpagina.

De dagen erop daalden de meiden iets maar hun moeder was in Kiev en dat was echt  de ultieme verassing voor de meiden.
Ik zag het weer niet want ik stond zelf op het podium. Wel hoorde ik Manel Navarro die het helemaal niet gek deed tot de opbouw van de valste not uit de geschiedenis van eurovision songfestival en toen was het tijd om maar ens naar buiten te gaan.
Og3ne heeft 2x loepzuiver gezongen en kreeg van de jury de 5e plaats. Manel de laatste plaats met de welverdiende 0 punten. Van het publek kreeg hij  nog 5 punten en Og3ne kreeg er te weinig en zakte naar de 11e plaats. Net als eurojunior trouwens.
portugal won deze keer. em terecht.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten