donderdag 25 mei 2017

jasper 3

Hier weer een blogje over Jasper. We zouden weer gaan buitenrijden en dat deden we ook maar toen we bij het weitje waren barstte het onweer los dus wij galoppeerden terug. Nou Jasper kan goed doorgalopperen als hij nat wordt. Dus we waren zo terug in de bak. Er gebeurde van alles  in de bak. Jodette ging liggen met ruiter erop. En Victor was de les weer eens aan het verzieken. Hij bokte,stootte zijn been tegen de muur en liep op 3 benen verder. En ik? Hij liep! Hoe ik het deed weet ik niet maar stapte ,draafde en galoppeerde de linkergalop. Toen was het voorbij. Ik verrekte een spiertje en toen ging  het niet meer. Ik ben afgestapt en heb hem op stal gezet. Hij is te groot zei Cor maar je deed het niet verkeerd. Zo loopt hij niet zo vaak....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten