woensdag 3 mei 2017

jasperblog 2

Mijn allereerste les op Jasper was in het bos. Renate en Victor liepen al dus ik mocht op Jasper. Ik had hem in de bak weleens gezien en ja ik vind hem wel een beetje op Victor kijken. Samen hadden ze vaak feest als er niet zo'n strenge ruiter op zat  Maar goed  ik ging met mijn korte beentjes op Jasper en het was leuk! Hoezo niet lopen dacht ik. Hij loopt toch lekker door en die galop op de heuvel deed hij ook goed. Het galopje over de zandvlakte ook. Ik heb dat in totaal 3 X tegen mijn wil gedaan maar drie keer ging het goed. Omdat Jasper een ruime galop had merkte ik niet dat het hard ging alleen in het begin. Aan die bosrit had ik goede herinneringen en Jasper kwam erbij, in de lijst van paarden en pony's waar ik op kon.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten