zondag 21 mei 2017

kaaienloop en uphill

Zaterdag de 13 e was het zover de Kaaienloop met Carla. Carla was erg zenuwachtig en ik ook want ik  liep eerst de Kaaienloop en daarna dat optreden. Ik ging eerst naar de scouting,toen een bespreking toen eventjes thuis aan het werk en toen kwam Carla. We haalden planten en toen begon het voorbereiden op de Kaaienloop. De nummers opgespeld ,op de foto en dan de warming up. Hierna gingen we  starten.  Carla vond de kaaienloop intensief en had last van haar knie. Ze heeft wel de hele ronde gedaan in ongeveer een halfuur. Het tweede rondje mochten we niet meer maar we kregen wel een mooi t-shirt.
Toen ging ik als de gesmeerde bliksem onder de douche en toen even naar de smulsluis om een frietje te eten  en door naar de band . Ik was een kwartier te laat dacht ik en ik begon al met sorry dat ik.........Maar wat zeiden mijn bandleden? Respect! Jij hebt hart voor de band! Eerst lopen en dan weer hier staan! Nou ik heb er heerlijk door gespeeld. Ging echt wel lekker.Toen alles afgebroken en een heerlijke koffie gedronken bij het Geregt. Toen nog naar de Griek waar Carla was.Daar weer koffie. Toen we thuis kwamen gingen we bijna meteen lekker slapen.
do it for yout loooooover

Geen opmerkingen:

Een reactie posten