dinsdag 16 mei 2017

naar sprint

Vrijdagavond ging ik naar Sprint. We gingen een 100 en 200 meter lopen. We waren op tijd dus ff een bakkie. Toen we dat ophadden moesten we gaan inlopen. Maar toen kwam Nadine Broersen het terras oplopen. Ik dacht: als ik haar wil filmen moet ik dat toch even netjes vragen dus dat heb ik gedaan. Nadine was heel aardig en vroeg mij wat ik ging doen. Daarna ging ik lopen. De 100 m ging wel goed maar de tijd viel een beetje tegen.Maar Janneke rende de race van jaar leven. 13.63 zette ze neer als ik het goed  heb. 13.63 heeft een master van 35  jaar nog nooit gelopen op Scorpio.
Toen de 110 horden. Nadine vloog over de horden en won natuurlijk. Wat een sportvrouw! Toen kreeg het weer ook nog even zendtijd. Wat een bui en wat een harde klap! Toen de 200m . Janneke herhaalde het kunstje nog eens. En 28.42. Een hysterisch goede tijd. Ik liep ook goed maar er stond een man in mijn baan en ik knalde er bijna bovenop. Maar er was geen tijd opgenomen dus ze konden mij ook niet diskwalificeren. Het was echt een superavond.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten