donderdag 11 mei 2017

pluisje 5 bij Loes in de les


het is maar goed dat een paard niet kan zien wat er op zijn rug zit
 ðŸ˜‚😂😂😂😂
We hadden een goed gesprek over tato mensen en ghotics

Op dindag had ik een  afspraak staan dus werd het woensdag. De les was niet zo druk maar er zaten wel 2 maffe pony's in. Die maakten er een sport van om vliegensvlug de andere kant op te draaien en dan de verkeerde kant op te draven of galopperen.
En Inette werd dan bijna onthoofd 😂😂😂😂😂
Maar Inette lachte die pony's vriendelijk toe met haar oortjes naar voren en wandelde rustig verder.
We hebben 2 rondjes gedraafd. Aan het einde van de les gingen we lekkerder want ik had er een zweepje bij en dan is ze er als de kippen bij. Ik hoefde alleen maar ga door te zeggen of zachtjes te klikken en dan liep ze door. Volgende keer weer verder,We gaan nu weer verder met de spiertjes opbouwen.
deze keer geen teen maar krakende knieën en ik was mijn sportschoenen vergeten.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten