woensdag 28 juni 2017

afscheid

Op 30 maart ging de adjunct-directeur weg. Daar waren we al weken verdrietig over want het is een hele lieve vrouw. Maar ze had een andere baan op een andere school. Het was wel een mooie afscheidsdag.
In de ochtend gingen ze haar halen met de brandweerwagen. Daarna was er taart en toen podium. Het was prachtig warm weer dus we gingen lekker buiten spelen. Ik door met de jongens van groep 4 in de zandbak, dat was anders dan anders maar ze vonden het leuk en ik ook.
Toen volgde een erg lekkere lunch met broodjes, lekkere salade en dingen die erbij horen.
Na de lunch gingen we tot 3 uur spelletjes doen op het veldje. We deden een soort tikkertje en ik deed ook mee. Ik kreeg het wel erg warm hoor, het was die dag meer dan 20 graden. Na school ben ik naar de houtse meren gefietst want daar gingen we eten. Er waren allerlei hapjes en het was heel gezellig.

Toen was de dag voorbij naar ii zal haar nooit vergeten. Ik denk maar zo: ik koester de tijd dat zij mij  collega was.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten