vrijdag 16 juni 2017

bassist

Onze bassist ging verhuizen en toen hadden we geen bassist meer . dat was ontzettend balen maar ik ben goed in het zoeken van oplossingen dus diezelfde avond ging ik al speuren. We kwamen uit op een man uit oosterhout en het begon al meteen goed.  Ik ging bijna dood van de zenuwen. We zetten koffie en maakten een praatje. Toen gingen we spelen, eerst saturday night.Na het nummer keek hij mij aan, knipoogde en zei:zo de kop is eraf. Nou als je dat doet bij een auditie ,dan heb je bij mij al meteen 10 punten gescoord.Ik merkte dat de sfeer steeds ontspannender werd en we gingen wat meer uit ons dak.Vooral met smells like teen spirit (dit doe ik maar een keer hoor, anders liggen mijn amandelen op tafel) en rocking in the free world, toen Eef ook mee begon te zingen.
Hij is een die hard fan van Anouk en hij begon helemaal te stralen toen hij over haar sprak. Nou , een Anouknummer, dat kan hij krijgen.....er waren een paar mmd-ers die good god heel mooi vonden. Verder wilde hij alles wel spelen, als het maar geen smartlappen of hardcore is..........

Inmiddels zijn alle audities al geweest en is Erwin onze bassist........

Geen opmerkingen:

Een reactie posten