maandag 19 juni 2017

lopen gaat lekker

We gingen een rondje buitenom en ik  had mijn bouwlamp meegenomen. Als ik die opzet ga ik alvast zei ik. Dat is goed zei Tim. Ik ging op weg en ik moet zeggen: het was relaxed. Ik hobbelde langs het zwembad en het paradijs. Ik werd wat losser en begon lekker door te lopen. Ik hoorde ze praten achter mij maar ik kon toch lekker lopen. Pas bijna bij  de rotonde werd ik ingehaald. Jij loopt lekker zei Renate die ook aardig door kan lopen. Tim riep ons en wij liepen terug. Toen zei Tim :we lopen door,Pim jij loopt over de parkeerplaats. Ik was snel terug en kon nog even rusten.Carla was ook aan het lopen: zij had de 1km test en wij moedigden haar aan. Tijdens de oefeningen keerde ik me om in Carla aan te moedigen maar Tim riep: Pim jij bent HIER bezig. We deden ook nog een paar heuveltjes met horden. Aan het eind van de training keek Carla zo vermoeid dat ik het laatste deel met haar mee ben gelopen werpen
ipv

Geen opmerkingen:

Een reactie posten