woensdag 28 juni 2017

meerkamp bij spiridon


We hadden in 2015 in Rijen een wedstrijd. Ik deed dit met de specials mee. Het was de eerste keer dat ik dat deed. het leek me wel fijn omdat ik anders met hoogspringen een aanvangshoogte van 85 moet hebben en nu mag het met 55 cm. Beter dus.Ik begon met de 35 m en ik voelde me meteen op mijn gemak. Het team van springt was er ook en de trainers kenden mij nog wel. Ze vroegen of ik een handje wilde helpen en toen vroegen de trianers van Dongen dat ook. Het was meteen goed! Ik liep mijn wedstrijd tegen Joyce van Bavel, een van de beste hoogspringsters met een beperking van Nederland. Ze was erg blij dat ze tegen mij mocht lopen en dat ze won vond ze ook heel erg fijn..
Toen gingen we hoogspringen en ik vond dat erg eng. maar ik begon met 55, toen 60 en steeds hoger. Maar ik heb nooit kunnen hoogspringen.Toen ik nog op spring zat liet ik me op de mat vallen en dan lag die balk er af. Maar nu spring ik 55, toen 60 en de 65 haalde ik ook met gemak. Toen hoorde ik een trainer roepen:WTF!!! Pim, waar heb je dat geleerd? Ok zei dat ik trainde bij Jack geers en dat hij het mij geleerd had Maar toen hoorde ik vanaf de tribune: Goed gedaan Pim. Boven stond Jack de trainer, die had alles gezien en gehoord. Nou de volgende dag  zei hij tegen mij hoe trots hij was en wat voor compliment het was. Maar goed ik ging vrolijk verder met springen en maakte mijn vrienden in de sport.Ze wilde allemaal dat ik hoger kwam en ik haalde trillend op mijn benen 85 cm. Bij kogen ging het ook goed en mijn puntenaantal was goed genoeg voor een tweede plaats.

foto van Pim Broos.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten