woensdag 28 juni 2017

pluisjes

het was dinsdag dus tijd om paard te rijden.Ik kwam boven en vroeg of ik op Inette kon, maar dat kon nog niet.Ze was nog kreupel en Amigo ook dus ik ging op Apache. Ik was opgelucht want ik was bang dat ik anders op een ander paard zou moeten rijden maar dat was gelukkig niet zo. Dus ik ging lekker poetsen , lekker rijden en toen ging ik  naar Plusje om haar van haar  haren te ontdoen. Na flink borstelen en schrobben liep ik naar Jasper.......die was ook helemaal pluizig. ik heb hem ook helemaal gepoetst, er kwamen wel 5 borstels haar vanaf als het niet meer is. Jasper was eerst wel een beetje chagrijnig maar later vond hij het wel heerlijk, vooral toen hij zijn eten had gekregen. Ik ben altijd voor Jasper blijven zorgen, ook toen ik er niet meer op reed. Jasper heeft mij veel gebracht.....veel plezier maar ok ben ik door hem ik de les van Cor gekomen. Jasper...een wereldpaard.

foto van Pim Broos.
foto van Pim Broos.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten