zondag 4 juni 2017

ponykampdagje.

Ik heb weleens geholpen op een paar ponykampdagjes op de manege.
Dat was erg gezellig. We begonnen eerst met de ontvangst van de kinderen. Ze kregen drinken en een snoepje en toen mochten ze in twee groepen gaan rijden.De ene groep reed paard en de andere kinderen mochten een fotolijstje maken met allerlei blingbling.  Na het rijden gingen we eten, een brabantse(!!!!) koffietafel. dat zxijn boterhammen met  een kroketje, kam ,kaas, voor de kinders nu ook zoet en huzarensalade. In plaats van koffie kregen ze melk, thee,yogho en choco. Ik zei:'Wie mot er the met mulk?"en toen wilden de kinderen het allemaal proberen. "Slootwater"bulderde ik van het lachen maar de kinderen dronken het allemaal op.
 Na het eten gingen ze eerst op de foto met hun lievelingspony en toen gingen we verder met de volgende activiteit.Ze mochten een naambordje maken van hun lievelingspony. De andere groep ging voltigeren. Was echt hilarisch vonden de kinderen. ik
thee met mulk is slootwater


heb ook hard gelachen toen ik door het raam de bak inkeek. ik was lekker aan het knutselen met de kinderen. Aan het eind van de middag kregen de kinderen nog drinken en een snoepje  en teon haalden de ouders hen weer op. Zo'n dag is echt een aanrader, de kinderen leren er veel vaan maar zijn ook ongedwongen met elkaar en hun favoriete hobbie bezig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten