woensdag 28 juni 2017

toch nog niet op pluisje

Het was weer dinsdag dus ik ging weer paardrijden. Ik liep naar boven want vandaag zou het dan gaan gebeuren.......Nee, zei Cor, Inette is nog niet recht, je kunt er nog niet op en Amigo mag ook nog niet lopen. En nu dacht ik want ....op wie moet ik dan?  Pak Appache nog maar een keer zei Cor. Zolang Inette kreupel is mag jij Appache pakken. Opgelucht liep ik naar beneden om Appache te poetsen. Die keer heb ik echt lekker gereden de galop ging nu heel goed, links en rechts. Het was ook een lekkere temperatuur in de bak, kortom het was echt een toples op Appache. En nu maar wachten of ik er de week erop echt op mag.
ik heb net als anders de pluisjes goed gepoetst want het was hard nodig en het zou die week warm worden.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten