woensdag 28 juni 2017

training bij janneke en Tim

Tijdens de laatste training van Maart konden we kiezen tussen een hinkstapsprong, horden, speer of discustraining.
Ik deed discus en speer.
Speer ging erg goed ook al was de speer een beetje licht, ik gooide mijn arm bijna uit de kom.. Toen gingen we verder met discus. Ik mocht vandaag  de halve draai niet van Tim. er waren ook wel erg veel discuswerpers. ik heb toch nog wel even gekeken hoe de andere n het deden zodat ik het op de wedstrijd een keer kon proberen.
Ik ben weer meer van werpen gaan houden net als in het begin toen ik pas op Scorpio zat. Ik heb het gevoel dat ik helemaal opnieuw moet beginnen en dat ik  door die blessure 3 jaar terug ben geworpen. maar als dat zo is sta ik volgend jeer weer op niveau. we zullen wel zien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten