woensdag 28 juni 2017

vroegere trainingsmaatje

Ergens in maart kwam ik op de baan en daar wachtte een verrassing want Aline was er ook. Zij was altijd mijn trainingsmaatje toen ik nog bij jack trainde. Vooral met het lopen hielp ze mij en met de andere onderdelen steunde ze mij ook echt. maar vandaag was ze er weer een keer. We gingen rondje buitenom en Aline liep met mij mee maar omdat ik nog steeds een beetje bang was ging dat rondje nog niet zo maar net als vroeger duwde ze mij in een tempo van 11 km per uur en het voelde echt prima. Ik voelde mijn spieren wel maar ik kon het wel volhouden tot de parkeerplaats. Toen ben ik dat tempo doorgelopen naar de baan en daar heb ik even uitgerust en naar Carla gekeken. Toen Tim terug was hebben we  oefeningen op de baan gedaan en zijn we  nog gaan verspringen. Dat was alweer lang geleden maar ik kon het gelukkig nog wel. Ik hoop dat ze
nog vaker mee komt doen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten