zondag 23 juli 2017

1 april

Het is 1 april en dan betekent grapjes dag.. Carla trapte niet in het grapje dat Frank Peek  de training om 8 uur al startte. Zij bleef lekker in bed. ik mocht ook niks uithalen van Wilma maar daar trok ik me niks van aan. We hadden  een rebbelspel en onderdeel was een geluidsfoto. De bevers moesten heel veel geluid produceren en dan maakte ik de foto. Gelukkig was dat geintje gelukt en stonden ze te schreeuwen voor mijn camara. In de middag heb de kinderen een lief berichtje gestuurd dat ze erin waren getrapt.
Maar dat was niet alles deze dag
Nee het belangrijkste kwam nog: het rondje Vrachelen.
Om 4 uur moest ik gaan lopen en ik was behoorlijk zenuwachtig:dit was de eerste lange afstandwedstrijd sinds die vreselijke blessure en ik kneep hem behoorlijk. Maar ik had mijn band aan en nam me voor om niet harder te lopen dan ik moest en daar heb ik me ook aan gehouden. Ik kwam een meneer tegen die ik kende van de repetities bij Jack Bass en hij wilde ook niet hard lopen. Ik ben bij hem gebleven en ben rustig met hem meegelopen. Ik hoorde wel iemand roepen:"Wat is dat nou Pim, jij kunt toch veel harder dan dit?" Nou misschien kon ik dat wel maar ik was bang en ik wilde heel over de finish komen en dat heb ik gedaan in 42 minuten. Het gelukkigste was ik omdat het net begon te druppen toen ik binnenliep en eenmaal over de finish moest ik met mijn banaan naar binnen sprinten omdat het keihard begon te regenen. Arme lopers die nog onderweg waren. Ik had in ieder geval hard genoeg gelopen om geen nat pak te krijgen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten