dinsdag 25 juli 2017

eerste training in het bos en kogelstoten

Als het heeft geregend weet ik precies wat er gaat gebeuren:we gaan naar het bos. Nu dus ook met Tim.We hebben het stukje tot Het Brabants Bontje in een keer doorgelopen en daarna   mochten we  wandelen.Toen loopscholing en er gebeurde ik waar ik bang voor was: een sprintje over de zandvlakte, heen en terug. Nou dat was zwaar maar ik heb ze allebei gedaan. Na dat sprintje zijn we weer teruggelopen en degenen die  al vooruit wilden naar de baan mochten dat. Ik ben ook meegegaan en het ging superlekker samen met de jongens. Ik merk als ik alleen loop zonder de groep erbij dat ik me dan
kogelstoten....maar dan een andere techniek
beter kan concentreren en dat het dan ook lekkerder gaat.  Wij waren ook snel op de baan en daar ben ik met Tim nog aan kogelstoten gaan werken. Vooral aan het stukje dat ik mijn heup inzet als ik de kogel wegstoot want dat is voor mij erg moeilijk. We hebben weer lekker getraind en ook al heb ik nooit zin in het bos, ik kom er altijd voldaan weer uit.
Nog een klein stukje.......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten