vrijdag 28 juli 2017

huldiging op Scorpio

De maandag na de wedstrijd ging ik gewoon naar de baan om te treinen. We hadden vandaag speerwerpen en we mochten ook sprinten. Ik heb van beiden een stukje gedaan. Na de in en outs zei Janneke: we gaan allemaal naar de klok. Daar stonden nog meer mensen van Scopio. Toen riep Janneke heel hard: Pim is Nederlands kampioen! iedereen begon te klappen en ik werd knalrood. Ik gedachten droom je van zulke momenten maar in het echt ben ik er echt te verlegen voor. We gingen snel verder trainen en ik kwam weer op kleur. Ik ben gelukkig niet de enige van Scorpio.Een andere kampioen liep langs en stak zijn duim op.
Dat is fijn van de vereniging Scorpio: je hebt niet het gevoel dat je moet presteren en toch komen er echt goede sporters vandaan.  Daarom vind ik dat Scorpio zo goed bio mij past. door niks moet alles mag mentaliteit kom ik nu langzaam maar zeker steeds beter in vorm en hoop ik nog leuke dingen te doen in de sport.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten