vrijdag 28 juli 2017

ONK the day after

Op 20 mei deed ik mee aan het ONK in Terneuzen. Het was een heftige dag met voor mij  6 onderdelen. Omdat er 2 zware loopnummers bijzaten merkte ik dat wel de volgende dag wel. Ik zou naar de uitvoering van Apollo gaan maar ik had er de kracht niet voor. Ik heb de hele dag op de bank gelegen , bijkomend en nagenietend. Want nagenieten dat was zeker aan de  orde. Ik was nog in de zevende hemel!  Ik dacht aan de nieuwe vrienden die ik had gemaakt en hoe gezellig ik het met alle mensen heb gehad.We hadden allemaal een reden om bij de aangepaste sporten te zijn en dat schept een band. Iedereen heeft respect voor elkaars prestaties en ik had het gevoel dat het een grote familie was. Dat ik Nederlands kampioen was geworden vond ik niet eens het belangrijkste. Het belangrijkste was de onderlinge sfeer tijdens de wedstrijden en dat was de reden dat het lang duurde voordat ik weer helemaal terug op aarde was.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten