zondag 23 juli 2017

trainen: Chelly was er weer!

Deze training mochten we kiezen: Horde,hinkstapsprong of speer. dat was voor mij geen moeilijke; het werd speer.  En ik was niet de enige, de meesten kozen voor speer zodat het daar gezellig druk was. Zo druk dat er voor mij geen 500 en geen 600 meer was dus moest ik hert doen met een 400...wel erg licht ineens. Chelly deed ook weer mee wat ik erg gezellig vond. We hebben veel bijgekletst en dat kon gemakkelijk als het zo druk ik. Ze was zo aardig om haar 600 een keer met mij te ruilen zodat we allebei een fijne en een minder fijne speer hadden.
De trainingen zien er zo uit:
eerst 2 rondjes inlopen.
Dan loopscholing
dan in en outs
Dan een serie krachtoefeningen
dan de kern:speerwerpen vandaag
dan uitlopen en naar huis
De trainingen zitten goed in elkaar en ik leer er erg veel van.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten