zondag 23 juli 2017

uit eten en naar de stad

Na de wedstrijd ben ik me snel gaan opfrissen want de dag was nog niet voorbij. Wij gingen met twee vriendinnen lekker uit eten bij Puur in Drimmelen. Puur is een restaurant waar je allerlei hapjes kunt eten en je mag zelf weten wat het is.Je kon kiezen uit kipsateetjes,hamburgertjes,kaaskroketjes,garnalen,nacho's....teveel om op te noemen.
Ik had  een soepje, een mini garnalencoctail, minihamburgertjes, minispareribs,en als toetje  iets met yoghurt met muesli en ijs. het was echt ontzettend lekker en vooral heel gezellig. je mag altijd op je gemak eten en ze komen pas als je je eten op hebt en dan kun je weer iets nieuws bestellen.
We hebben er van half 7 tot 10 uur gezellig gezeten  en overal over bijgekletst. Het was heel gezellig.

Die avond gingen we Margret naar huis brengen en ik zat achterin de auto. Ik wilde eruit klimmen maar ik had zo'n spierpijn van het lopen dat het niet zo goed meer lukte. Gelukkig kon ik nog uit de auto. De trap op deed ook zeer zodat we de volgende dag maar met de auto naar de stad zijn gegaan. daar kon ik wel fatsoenlijk lopen. We liepen rond, keken rond en deden onze boodschappen. Toen zijn we heerlijk naar een cafeetje waar ze chocoladekoffie hebben en lekkere muntthee. 
Toen zat het erg drukke weekend er weer op en zijn we naar huis gegaan om te koken en heb ik nog een mooie cd gedownloaded van Ed Sheeran. Hij heeft weer een nieuwe en hij is wel erg populair.. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten