woensdag 16 augustus 2017

eerste kampdag

We gingen op kamp naar Breda. Ik vind dat  een spannend iets want je weet  nooit van tevoren hoe het gaat lopen. Maar in de middag reed ik met Ilse naar het terrein en ik moet zeggen, ze heeft ervaring met caravan/tractor rijden. Toen gingen we uitpakken en Ilse ging de kinderen halen terwijl ik op het gebouw bleef.Om 4 uur waren alle kinderen er en werd het kamp geopend. De kinderen kregen ranja en toen mochten ze een pot gaan knutselen. Toen dat klaar was ging ik met de kinderen een spel doen; TV tikkertje. Iedereen was hem een keer en toen ze moe werden mochten ze vrij spelen.Er waren een paar kinderen moe dus heb ik het prentenboek van Sjakie voorgelezen. Het was daarna etenstijd en we aten pasta. Na het eten en de afwas mochten de kinderen naar de film Sjakie en de chocoladefabriek kijken. Ze hebben het helemaal afgezien. Toen was het pyjama aan en naar bed.  De leiding besprak na en dronk nog wat.
foto van Scouting Made.foto van Scouting Made.foto van Scouting Made.foto van Scouting Made.foto van Scouting Made.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten