maandag 14 augustus 2017

looptraining

Tim ging naar het bos en ik ging niet mee want ik durfde nog niet vanwege mijn arm. Dus bleef ik op de baan. We liepen eerst in, toen de oefeningen en daarna het programma: 200-400-600-800-600-400-200. Echt behoorlijk pittig dacht ik maar er waren een paar dames ie het wel leuk vonden dat ik meeliep en daar gingen we. Naar de 800 meter toe viel wel mee en de 800 lukte ook tot mijn grote verbazing. En toen gingen we terug naar de 600 en ik was los dus ik ging steeds harder en de 200 meter ben ik losgegaan en heb stevig doorgelopen.De mensen in de groep waren stomverbaasd, ze wisten niet dat ik zo kon lopen, ik wist het zelf ook niet.Wat is dat fijn zo'n looptraining tussendoor, ik ben dus echt een loper...wat ga ik volgend jaar doen?....dat hoor je in de blog van 21 augustus, dan beginnen de trainingen weer op normale tijden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten