woensdag 16 augustus 2017

Pluisjes staart en verspringen bij Tim

De woensdag was ik weer een beetje uitgerust en besloot ik even naar de manege terug te gaan om Inettes staart uit te pluizen. Dat was nodig en omdat Inette dat niet leuk vindt  heb ik er voorzichtig wat spul ingedaan en heb zo haar staart helemaal mooi gemaakt. Verder heb ik haar weer helemaal lekker gepoetst en ben toen bij Carla een soepje gaan eten. Toen ging ik trainen. We deden eerst de gebruikelijke oefeningen en toen gingen we verspringen. maar ik  kan helemaal niet verspringen, ik vind het moeilijk, ik vind het eng en ik durf niet.....maar ik wil zo graag! Dus dan maar die bak in en  maar proberen een geldige sprong eruit te persen....Ik was zeer gelukkig toen Tim zei; we gaan een loopopdracht doen. Dat was: over de baan, dan de heuvel meepakken en dan terug en dat drie keer. Ik hoefde maar 2x maar aanvankelijk ging ik voor drie. de eerste keer ging het fantastisch, de tweede ook totdat ik  bij het 300m punt was: toen ging ik bibberen en was mijn ademhaling niet meer zo fijn. Tja, toen ben ik na de tweede gestopt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten