zaterdag 5 augustus 2017

rondje rijen

Het was de eerste week van juni en weer tijd voor het Rondje Rijen. Ik was Ontzettend zenuwachtig omdat ik nog niet het vertrouwen in het lopen had.(wat kan een blessure een gevolgen hebben he?) En ik was mijn knieband vergeten dus ik besloot toch maar te starten  maar dan zonder. We waren ruim op tijd dus ik dronk een heerlijke chocoladekoffie en flink wat water want net als vorig jaar was het weer warm....bloedheet! Na het startschot ging ik op weg en ik had al snel het ritme te pakken, het eerste rondje ging heel lekker en er was een mevrouw  met wie ik wel mee kon lopen. de eerste doorkomst was goed en ik liep lekker maar bij het tweede rondje kreeg ik het toch heel warm en ik  had nog een probleem: mijn veters gingen los, dat kostte wel tijd!Maar ik kon ook wel een beetje uitrusten tijdens het strikken dus dat was ook wel weer fijn, En die sponzen waren heerlijk koel. Maar toch was dat laatste stuk zwaar, heel zwaar en ik keek maar niet naar de klok toen ik binnenkwam...Ik wilde het niet weten. Maar Carla zei dat ik een goede tijd had. Ik geloofde er niks van en wilde naar huis, in bad en  mijn mosterdsoepje eten. Eenmaal thuis had Carla naar mijn uitslag gekeken en zag dat het 33 minuten was. Toen was ik wel tevreden Op naar de 32 bij de Dorpsloop.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten