dinsdag 8 augustus 2017

zingen

Zingen vind ik heel leuk en i doe het al mijn hele leven. Op de basisschool had ik altijd een 8 en toen kwam ik met een vriendje uit de klas en de muziekschool bij het Combo terecht.Dat was een kinderkoor met band. Toen ik 14 jaar was stapte ik over  naar jongerenkoor de Tempeliers. Ik heb daar een solo gehad,
Toen ik een jaar of 20 was  durfde ik niet meer, waarom weet ik niet maar ik heb van mijn 20e tot mijn 42e niet meer alleen gezongen. Maar toen hadden wij een show op school: helden en ik speelde van Velsen na en toen hadden we  het Voice lied ingestudeerd.
Hierna kwam ik in de popworkshop van Adjan Emmen terecht en langzaam maar zeker kreeg ik meer lef. Ook dankzij mijn droomlied;
Een jaar hierna richtte ik mijn band Make My Day op en in oktober gaan we weer het podium op mijn mij als  leadzangeres.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten