zondag 3 september 2017

campingfietstocht

Op 6 augustus was het heerlijk weer en tijd voor een fietstocht. We deden de campingfietstocht. Het was een tocht van 30 km. We begonnen bij camping Vrachelen waar we een lekker stukje fruit kregen. Die heb ik lekker opgegeten en toen zijn we door Oosterhout naar camping het haasje gefietst. Daar hebben we een kopje koffie gedronken en wat op de markt rondgelopen. Bij een kraampje die petten versierden viel mijn o lala op mijn pet op. Mag ik dat op een van mijn petten zetten vroeg de mevrouw. Nou van mij mocht dat wel....Ik vind de mensen van het Haasje niet zo vriendelijk dus zijn we maar snel verdergegaan. We moesten ook een stempel halen op de ijsboerderij en daar hebben we een heerlijk ijsje gegeten. De karamel/zeezout is echt lekker.Toen gingen we naar de Eekhoorn. Daar krijgen we altijd gratis poffertjes. Na de eekhoorn zijn we door het bos naar de Katjeskelder gefietst en daar mochten we een kaartje in een brievenbus doen om een vakantie in de roompot te winnen. We dronken koffie en toen fietsten we naar de Abtshoeve. Daar kregen we een kortingsbon op een etentje en bij het Kopske konden we de kaartjes inleveren. We kregen nog een kaartje om te midgetgolfen en na het drankje gingen we naar huis want het vrouwenvoetbal was begonnen.......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten