zaterdag 23 september 2017

Clubkampioenschappen

Vandaag deed ik mee aan de clubkampioenachappen. Het was prachtig weer. We begonnen om 11 uur. We gingen eerst kogelstoten. Ik wierp 4.46m ,niet mijn beste worp maar goed genoeg voor 183 punten. Altijd mooi. Toen gingen we verspringen.Dat is nou niet bepaald mijn lievelingsonderdeel maar ik sprong 2 geldige sprongen. Hierna de 100m. Die liep ik heel snel. Sneller dan wat ik normaal liep. Speerwerpen ging ook goed. Ik wierp een pr van 7.98. Bijna 8 meter dus. Toen een grote pauze en om half 4 gingen we hoogspringen. Dat is voor mij ook niet fijn. Ik vind hoogspringen best eng en ik was blij toen ik klaar was. Hierna de 800, mijn favoriet maar nu was ik moe van de hele dag dus op die tijd was ik niet echt trots. Maar goed ik werd tweede en heb een superleuke dag gehad.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten