vrijdag 8 september 2017

Eerste werkdag

We gingen vandaag voor het eerst aan het werk. Ik was de dag ervoor al geweest om een klusje voor Anton te doen en na dit klusje kreeg ik nog een paar dingen maar ik ging om half 3 weer naar huis. Het werk was klaar. Het was fijn om op school terug te zijn. Deze donderdag was ik op school. We begonnen met een vergadering.Liesbeth had lekkers voor de koffie meegebracht en iemand anders had lekkere chocolaatjes meegenomen. Na de vergadering liep ik rond en hielp collega's die hulp nodig hadden. Na het eten kregen we de cursus over Zien. Dat is een observatie instrument om het gedrag van kinderen te meten. Het was heel interessant en ik heb de opdrachten samen met een collega gemaakt. Het was echt een leuke cursus. Toen gimgen we naar de Hamse Bok. Daar gingen we een spel doen en we gingen iets eten. Het spel ging zo: we moesten een kroon maken,woorden maken een quiz met onderwijsgerelateerde vragen( hier waren Jorinde en ik heel goed in  !) toen was er nog een gebarentaalspel en we moesten kleuterfoto's raden. Dit was echt hilaeisch. Ons team had uiteindelijk gewonnen! Toen kregen we eten. Ik had kipsate met frietjes gegeten. Die friet was overheerlijk maar wel veel. Na het spel en eten hebben we heerlijk gesnapchat. Het was een heerlijke dag. Fijn om weer terug te zijn op school en mijn collega' s weer te zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten