woensdag 6 september 2017

Frederik

Ik ken een personal coach die fitnesstraining geeft. Hij werkte eerst in de sportschool in Rijen. Wij gingen daar kijken want ik wilde iets aan sport doen omdat ik dat nodig vond. Hij kwam op ons afgelopen en gaf ons een rondleiding. het was een superhalfuurtje. Toen gaf hij ons een kaartje. ik koos voor scorpio bij de groep van jack wat een algemene atletiekgroep was.
Maar Frederik bleef in mijn hoofd spoken dus wij gingen in mei terug naar die sportschool omdat carla wilde sporten.En hij gaf ons training.
Nou het waren echt superuurtjes, we deden elke keer wat anders en we keken er naar uit om erheen te gaan. De ene keer accent op lopen, de andere keer weer kracht of we deden iets met zumba of een circuit.
Toen ging hij naar Tilburg en soms gingen wij op zondag daar ook heen en hij hielp ons weer en het waren weer hele fijne uurtjes. Totdat ik geblesseerd raakte en Carla naar Scorpio ging. Toen gingen we niet meer. dat was jammer, zo jammer dat we weer gingen kijken bij de sportschool en daar was hij weer. We merkten dat we zijn lessen erg missen en nu gaan we op zondag als we niks te doen hebben weer trainen....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten