zaterdag 16 september 2017

hordelopen

Ik ging trainen op de baan bij Janneke. Na het inlopen en oefeningen deden we geen in en outs maar we hadden een andere leuke verrassing: we gingen touwtjespringen en dan iedere keer  een stukje van 30 meter.Ik deed dit samen met Kim. Om de beurt deden we die 30 meter.
Toen mochten we kiezen;hordelopen of discuswerpen. Ik doe eens gek dacht ik Ik ga hordelopen.
Janneke ging vertellen wat we moesten doen: 4 keer het stukje over die hordes. Ik was bang dat ik het niet zou kunnen maar ik kon er op een rustig tempo overheen springen. De hordes waren ongeveer 40 cm hoog en het ging erg goed. Ik heb het 4 keer gedaan. Als ik dit in een wedstrijd wil doen of dit wil demonstreren tijdens  een wedstrijd voor de gehandicaptensport moet ik over 68 cm heen kunnen. Dat wordt nog even trainen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten