woensdag 20 september 2017

Met de taxi naar de manege

Ik ga in de avond vaak met de deeltaxi naar de manege. Ik heb recht op de Deeltaxi omdat ik niet kan autorijden en dat zou ook niet zo verstandig zijn. Op de fiets door het donkere bos om 10 uur in de avond is ook geen aanrader dus daarom maar zo. Maar deze keer ging het  niet zoals ik wilde. Ik moest eerst nog en hele rondrit maken en ik was  om 8 uur terug in Oosterhout. Ik besloot de manege te bellen dat ik iets later was maar toen ik  aan het bellen was hoorde ik een klap en glasgerinkel. De taxi was tegen een oplegger van een vrachtauto aangereden. `Eeeeeh, ik denk dat het nog wel even gaat duren voor ik er ben zei ik. Om half 9 was ik er. Ik deed mijn verhaal en waarschuwde dat er misschien glas op de parkeerplaats kon liggen. Simone rende met mij naar beneden om Inette te zadelen en zo zat ik toch om 10 over half 9 in de les. Ik mocht even stappen terwijl de anderen al aan het draven waren. De tweede draf deed ik ook mee. Inette kreupelde dus ik besloot flink door te drijven zodat  ze haar benen optilde en beter ging lopen. Cor was tevreden met de vorderingen van Inette en ik ook. Ze loopt nu echt heel lekker. Na de les heb ik haar nog een poetsbeurt gegeven.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten