woensdag 6 september 2017

pluisje

Het was weer dinsdag en tijd voor de manege. ik reed zoals gewoonlijk weer op Inette. Na haar lekker te hebben gepoetst gingen we rijden. Lekker in de buitenbak. Het ging echt goed omdat ik een zweepje bij me had. Als ik Inette doordreef ging ze dribbelen. Dat was een goed teken, ze reageert steeds beter op mij. We hebben ook twee keer een galopje gedaan maar dan struikelde ze ineens heel veel en dan kun je maar beter stoppen. Met paard en al vallen is geen pretje.Na de les vroeg iemand aan mij:' Als je 5 km kunt hardlopen kun je toch niet moe zijn van paardrijden'?
Nou paardrijden is een sport waar je echt alle spieren tegelijk gebruikt en je moet goed nadenken en bij lopen is het echt ontspannen en dan maak ik mijn hoofd helemaal leeg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten