woensdag 6 september 2017

twan

Als ik thuis ben luister ik het liefst naar muziek: mijn eigen muziek. Die staat op cd's. Ik heb een radio waar 5 cd's in kunnen . Ik heb dan de hele dag muziek die ik mooi vind. Geen schreeuwende DJ's maar muziek waar ik zin in heb. In ieder geval de nummers van Uphill, Make My Day en de Klasse!band(die muziek is mede door mij gemaakt) en 2 cd's waar in zin in heb. Heerlijk! Maar toen ik aan het genieten was van een cd van Bon Jovi gebeurde het. De cd speler liep vast en hij deed  niks meer. Maar ik heb nog een scoutingvriend van vroeger:Twan. En Twan is technisch. Dus heb ik hem gebeld. Kom maar zei hij, ik zal dat varkentje wel even wassen.Dus wij gingen naar Twan toe. Maar mijn cd-speler was vervelend. Je moest 20 schroeven opendraaien voordat je erin kon en dat duurde een uur. Toen moesten we die cd eruit prutsen, dat was ook niet zo gemakkelijk.Maar eindelijk was hij eruit en kon  de cd-speler weer in elkaar gezet worden en......hij deed het weer. Gelukkig maar want nu schallen mijn cd's weer door de huiskamer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten