vrijdag 8 september 2017

Urban trail en Teteringse dorpsloop

Zondag 27 augustus was de Urban Trail. Het was een run door gebouwen zoals het chassetheater, de mezz , het station en de koepel. Het was niet op tijd maar het was iets om van te genieten. Een paar hardloopvrienden deden hier ook aan mee.



Ik deed zelf mee aan de Teteringse dorpsloop mee.Dat doe ik ieder jaar en ieder jaar is het warm. En gaan de lopers 5 ipv 10 km lopen. Het eerste rondje ging nog redelijk maar het tweede werd zwaar. Ik had die week veel last vam spierpijn gehad en dat ging ik wel voelen. Er liep een mevrouw achter mij die ook heel moe was."gaat het?" vroeg ik. Eigenlijk niet zei de mevrouw. We gingen ongeveer 200 m wandelen. Toen ging het weer en hebben we de wedstrijd uitgelopen. De mevrouw had gevoel voor humor dus we hebben onderweg veel lol gehad. Na afloop kregen we een potje honing.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten