woensdag 6 september 2017

wedstrijd Biest Houthaker

Woensdag 9 augustus ging ik een wedstrijd lopen. Maar omdat  Carla vakantie had besloten we eerst een wandeling te maken in een natuurgebied. We gingen naar Oisterwijk, daar heb je een natuurgebied dat de 14 vennen heet. We zijn een wandeling van ongeveer 4 km gaan maken. Heerlijk in het bos rondom een van de 14 vennen. Het weer was goed en na de wandeling zijn we koffie gaan drinken op te terrasje in het bos. Ze hadden koffie met slagroom, erg lekker.


Toen was het tijd om onze eierkoeken op te eten en naar de wedstrijd te gaan.Ik liep de 4 km en voor het eerst durfde ik het tempo te lopen dat ik met de bostrainingen ook loop maar het laatste stuk werd toch wel zwaar. Bij de drinkpost heb ik een klein stukje gewandeld en toen ben ik gegaan voor het laatste stuk. Ik liep 42 seconden sneller dan vorig jaar.Er was ook een man van 81 die meeliep en kwam binnen het half uur binnen. Knap!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten