zondag 3 september 2017

weekkendje weg

Wij hadden een kortingsbon gekregen in een winkel en omdat wij die verzilverd hadden  kregen we een dikke korting. We gingen  op zoek en toen viel mijn oog op het hotel in Eerbeek, het was goedkoop en van buiten leek het een landhuis. Prachtig!
Op zondag reden wij erheen en het zag er netjes ui vanbinnen. Wel klein maar dat is niet zo erg. Er was een goede douche, een goed bed en tv op de kamer. Je mocht ook thee zetten op je kamer. Wij besloten om Apeldoorn eens te gaan bekijken en het is een mooie stad.  Een mooi winkelcentrum. In dat winkelcentrum was een winkel waar ze damespetten verkochten. Mijn pet was weggewaaid toen ik een keer naar huis fietste van school dus ik moest een nieuwe. Die nieuwe lag in die winkel. Hij was mooi, hij paste en hij stond goed dus je begrijpt dat die pet nu van mij is.
We zijn  door de dorpjes gereden: Loenen, Hoenderloo en Eerbeek. Terug in het hotel gingen we dineren. We mochten kiezen uit 4 voorgerechten en 4 hoofdgerechten. Er waren 2 toetjes. De koffie was van de zaak.Het werd tomatensoep,botervis en een ijsje.


na dit diner zijn we een uur gaan wandelen rondom het prachtige landgoed. Het was een fijne dag.
Afbeeldingsresultaat voor fletcherhotel eerbeek
Afbeeldingsresultaat voor eerbeek

Geen opmerkingen:

Een reactie posten