woensdag 11 oktober 2017

de singelloop




Pim, gefeliciteerd met jouw geweldige tijd van 1:07:29!

Samen met jou hebben duizenden hardlopers allemaal weer hun beste beentje voorgezet om een zo mooi mogelijke tijd neer te zetten. Dit in het sfeervolle centrum en langs de singels van Breda, aangemoedigd door talloze toeschouwers en verschillende vormen van entertainment.



Niet altijd is uw finishfoto zichtbaar. Ga naar uw persoonlijke uitslag en klik daar op foto’s. In uitzonderlijke situaties kan het zijn dat er helaas geen foto gekoppeld is aan uw tijd.
Zondag 1 oktober  was ik al vroeg wakker want ik had de jaarlijkse singelloop. Om 11 uur moest ik er al zijn want we gingen met de Casadilrunners op de foto.Hierna moeste de 5 km-lopers meteen weg want de 5 km begon om kwart over 11. Die 5 km werd gewonnen dor Stan Schipperen met een tijd van 15.06. Supersnel. En Lars Laros werd 9e met een tijd van 16.09. En onze lopers hadden allemaal en prima tijd.Tussen de 24 en de 35 minuten, erg netjes. Ondertussen dronken Carla en ik koffie bij de Beijaard en gingen ons verder voorbereiden bij het stadskantoor. Nummer halen,nog meer koffie en soep met ballen. Een mars en gaan met die banaan die ik net voor de wedstrijd opat. Toen was het klaarstaan en wachten op de start. En daar gingen we. Ik had muziek opgezet zodat ik me goed kon ontspannen en dat hielp. Ik was voor mijn gevoel vrij snel op de helft en de tweede kreeg ik een soort van vleugels en liep wat harder. Onderweg van mijn Dextro gesnoept,ik was blij dat ik dat bij me had,dat geeft energie. Terug bij de Bijaard werd ik luid aangemoedigd door mijn sportvrienden en toen was ik er bijna. Het laatste stuk was zwaar en moeilijk, ik zag 150 meter maar als je echt niet meer kunt is dat zelfs ver. Maar ik liep binnen in een tijd van 1.07.29. Precies een minuut sneller dan 2 jaar geleden. Toen liep ik langs de Albert Heijntafels waar allerlei lekkers stond. Toen terug naar de auto maar bij het Chasseveld waren allerlei promotie standjes en daar zijn we even gebleven. Toen weer verder. De halve marathon was bezig en de snelste liep dezelfde tijd als ik op de 10 km. Het was een prachtige dag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten