vrijdag 13 oktober 2017

Marina Kovac

Je kunt weer stemmen op www.unieksporten.nl
Vorig jaar ben ik genomineerd en heb de halve finale gehaald. Echt heel gaaf. Gaaf dat zoveel mensen voor mij kiezen. Daar krijg ik kippenvel van. Nu kreeg ik een mailtje waarin gevraagd werd of ik iemand wilde nomineren. Ik hoefde niet na te denken. Het werd Marina Kovac. Marina is blind. Ze is niet blind geboren maar ze kreeg toen ze 11 maanden was oogkanker. Het ene oogje werd verwijderd en ze leefde weer op. Maar toen ze bijna 3 was kreeg ze het ook aan haar andere oogje. Dat oogje werd ook verwijderd wat betekent dat ze volledig blind was geworden. Maar Marina en haar gezin zetten hun schouders eronder en Marina ging naar een reguliere basisschool en toen ze 6 was ging ze paardrijden. Dat deed ze goed,zo goed dat ze met haar 8 jaar in een groepsles ging rijden. Eerst op een paard ,later reed ze op alle paarden en de deed alles mee in de les. Nu rijdt ze een pony: Furzy en dat doet ze erg goed. Ik denk als ze iets ouder is dat ze leuke dingen kan bereiken.
Dus als je een goede daad wil doen:ga naar www.unieksporten.nl en stem op Marina!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten