maandag 30 oktober 2017

Pluisje 🐎

Ik reed deze week weer op Inette. De routine is lekker poetsen en dan een uurtje rijden. Ik had mijn zweep laten liggen bij de stal maar die had ik niet nodig. Wat was ze voorwaarts!! Ze dribbelde als ze Cor zag en toen we moesten  gaan draven wachtte ze tot Cor een beweging maakte en daar ging ze er vandoor. Die ene bok vond ik niet prettig,ik was bang dat ik eraf zou vliegen. Toen ging ze nog een keer heel hard maar Cor deed niks. Toen met aansingelen liep Cor erheen en aaide  over haar neus. Toen werd ze rustig en kon ik lekker gaan rijden. We deden achterwaarts (!!) en een lekker galopje. Maar in de rechtergalop was het weer prijs.Ze ging ervandoor in galop. Hard dat ze ging!! Toen hebben we nog uitgestrekte draf gedaan. Ik durfde eerst niet maar Cor zei dat ik het moest proberen en het lukte. Het was moeilijk om uit te zitten. Na de les liet Cor merken dat hij tevreden was en dat ik vooral door moest gaan met Inette.
Afgesproken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten