zondag 5 november 2017

Lezen

Een tijdje had ik er helemaal geen zin meer in maar nu vind ik het weer prima: een boek lezen. Ik kom weer vaker in de bieb en weet wat ik nu gemist heb: een fijne relaxte plaats met veel boeken. In de vakantie ga ik er vaak heen , plof neer op een fijne stoel en ga lekker in een boek lezen. Ik vind kinderboeken het leukst,die kan ik in een keer uitlezen,er zijn zulke goede schrijvers: Carrie Slee is mijn favoriet. Dan heb je de klassiekers die ik vroeger ook gelezen heb. Die kan ik iedere keer weer opnieuw pakken en lezen. Ik haal ook suggesties uit de onderwerpen van nieuwsbegrip. Wil ik meer weten over een onderwerp,dan haal ik een boek over het onderwerp uit de bieb.
In de bieb heb je ook films,muziek en games. En ga je op vakantie:dan leen je gewoon boeken op je tablet!
Aanrader:het achterhuis in stripvorm!
foto van Basisschool De Hoge Waai.
als ik dit wil lezen ben ik nog wel; even zoet!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten