woensdag 1 november 2017

Pluisje 🐎

Hier alweer een blog van Pluisje. Ik was iets later op de manege dus nadat Inette klaar was voor de les begon ik rustig aan. Inette vond het wel prima en bleef op haar gemakje rondsjokken. Cor zei: zweep! Ik besloot maar te doen wat hij zei en pakte de teugels in een hand. Een tikje was gelukkig niet nodig want Inette nam een sprong en galoppeerde naar de hoefslag. Gelukkig kwam er net een ander paard aan waar ik haar achter zette. Toen ging ze normaal draven. Ze deed het heel goed en de linkergalop ging prima maar na de galop wilde ze niet meer stoppen! Wat een verschil met een half jaar geleden. Ze is echt goed. Ik had dat nooit durven denken toen ik er op stapte in maart. Ook heb ik nog nooit zo goed gereden op Inette. Ze laat nu ook dingen van zichzelf zien die ik nog nooit gezien heb!
En dat voor zo'n oud mens zei Cor. Maar ik heb dus weer heerlijk gereden en na zo'n les heb ik net zoveel adrenaline als een goed rondje buitenom.
Oud mens?!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten