woensdag 8 november 2017

Pluisje

 Gisteren vroor het voor de eerste keer. De bank zat  wel erg lekker  en het tvprogramma was héél erg leuk maar toen dacht ik aan Inette en toen was de keus niet moeilijk. Ik was dus ik half 8 al op de manege want de taxi was vroeg en reed in een keer door. Eerst ging ik een bakje koffie drinken en toen was het poetstijd en Inette was vies en dat  niet alleen,ze had haar voerbak ook vies gemaakt zodat ik dat eerst schoon moest maken. Toen was het tijd om op te stijgen en te gaan rijden. Ik durfde mijn zweep niet mee te nemen want het was koud en dat voor de eerste keer en dan kunnen de paarden frisjes zijn. Dat was Inette in zekere zin. Ze hield Cor in de gaten en wachtte op een beweging of een geluid.Dan was ze weg! Ik kon er de lol wel van inzien. Als ze Cor ziet denkt ze dat ze mag  spelen en dat mag ze ook want als Cor iets doet of roept houd ik haar echt niet. Een keer schrok ik onbedaarlijk. Cor riep rrrrrrrrr tegen een paard dat niet in galop wilde en Inette spoot  zo hard weg dat Cor de les stil moest leggen zodat ik Inette weer terug

kon nemen. De rechter galop heb ik niet gedaan. Ik had geen zin om nog een keer te vliegen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten