maandag 6 november 2017

Spelideeen om een vakantiedag door te komen

Toen ik op een dag oppaste had ik een hawai-dag gedaan. We gingen gekke spelletjes doen zoals Kokosnoot bowlen,mep de mango en limbodansen. Erg grappig. Toen ze moe waren heb ik ze gras,bloemen en andere dingen uit de natuur laten zoeken en daarmee heb ik ze op stof laten stempelen. Het was erg mooi geworden. Na de lunch heb ik een zeil op het gras gelegd en daar een afwasmiddelfles op leeggespoten. De kinderen moesten een aanloop nemen en proberen op hun buik zover mogelijk te komem. Tip: als je dit doet zet ze dan een zwembril op want zeep kan prikken in hun ogen.Dit spel ziet er erg grappig uit,Hierna waren ze moe en heb ik de lego tevoorschijn gehaald.  We heben een vulkaan gebouwd en ook gelet op het feit dat een vulkaan een krater heeft.....toen hebben ze van fruit nog een pizza mogen samenstellen. De bodem was van watermeloen! Omdat een van de kinderen ook van zingen en liedjes maken houdt,heb ik daar aandacht aan besteed en ook de digitale dingen werden niet vergeten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten