zondag 5 november 2017

Voice of holland



Op vrijdagavond zit ik weer het liefst voor de tv want mijn favoriete tv programma komt weer. Dat is the voice of Holland. Het spel gaat zo: er komt een goede zanger(es) zingen. Kwaliteit is goed want alles wat een lagere kwaliteit heeft mag niet meedoen. In de jury zitten Ali b , Sanne hans, Waylon en Anouk.Zij zitten omgedraaid. Als een van hen er iets in ziet drukken ze op de knop en dan draaien ze en zien ze de kandidaat. Dat kan soms heel verassend zijn. Soms zie je het aan de kandidaten voor het optreden. Hoe groter de mond hoe kleiner de kans dat ze draaien. Mijn favoriete coach is  Anouk. Ik vind dat zij echt weet waar zij over praat en ze doet zich niet anders voor dan ze is. Waylon vind ik ook goed. Hij haalt tijdens de blind auditions het beste uit de kandidaat. Hij zingt een stukje voor en de kandidaat omtspant en het is ineens veel beter. Als ik kandidaat zou zijn zou ik voor Anouk of Waylon kiezen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten