zondag 5 november 2017

Zwaar trainen

Bij jeroen heb ik weer een conditietraining afgewerkt. We kregen eerst oefeningen en toen gingen we dingen doen als 10 x opdrukken en dan wegsprinten. Hierna deden we allerlei oefeningen met de hordes en we sloten af met hordelopen. Ik niet want de hordes waren te hoog en ik wilde mijn benen niet breken. Het was een goede training.
Bij Tim deed ik eerst rondje buitenom. Ik liep naast Sjors en die liep behoorlijk hard. Maar wat zo jammer was was dat ik het vlak voor de poort van Scorpio niet meer trok.Gelukkig was Tim daar en hij nam mij hardlopend mee naar de poort. Ik had toch iets te hard gelopen. Ongeveer 11 km per uur schat ik. Maar op baan was het nog niet klaar. We kregen nog buikspieroefeningen en liepen 4x de baan rond met 100m sprint 200m sprint en 2x 300m sprint en tussendoor mochten we niet wandelen. Ik heb het gewoon geprobeerd om te dribbelen en dat ging best. Mijn conditie is goed.
Die avond na de training had ik een spierpijn! De volgende dag heb ik de hele dag na mogen genieten van de training.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten