dinsdag 6 februari 2018

Atledo cross





Zondag 4 februari was het weer tijd voor de laatste cross van het seizoen,de atledocross.die cross begon om een uur of 10 met de pupillen. Zij liepen 1 kleine ronde van 1100 meter. Deze afstand werd gelopen t/m de meisjes D en de specials.Bij de specials won Colin Bressers. Hij was het hele seizoen ongeslagen en nu dus weer dus hij werd kampioen. Ik liep de korte cross van 2 ronden samen met de d jongens en de c meisjes. Ik werd 4e met 13.59. Sneller dan vorig jaar,toen liep ik 14.13. Het was een mooi maar zeer pittig parcours met 2 steile heuvels. Het vlakke stuk kon ik stevig doorlopen,ik heb weer veel geleerd bij de trainingen!
Toen kwam de woeste estafette en de lange cross. Wat er ook kwam was een natte sneeuwbui dus we zijn snel naar huis gegaan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten