zaterdag 27 februari 2021

corona en wedstrijdsport

Ik zou meedoen aan de NK Masters Indoor maar die gingen niet door. Dat kwam door de lockdown. De wedstrijden liggen al vanaf maart vorig jaar stil maar de trainingen ook. Op dit moment mogen er 2 mensen boven de 18 meetrainen. Volgende week wordt dat boven de 27. Ik hoop dat mijn groep dan ook weer min of meer mag starten. 

Ik wil dit jaar wel weer iets aan lopen doen vanaf bijvoorbeeld april. Dat kan want er zijn virtuele runs. Ik hoop dat dat soort wedstrijden blijven. Je kunt dan in  je eigen plaats gaan lopen. Als je een afstand loopt en je kunt het bewijs op je strava of garmin aantonen krijg je evengoed een medaille.  Ik hoop dat dit jaar de fysieke wedstrijden ook weer mogen. Want het leukste van atletiek is toch de wedstrijden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten