vrijdag 3 september 2021

teamuitje

Afgelopen woensdag hadden we een teamuitje. We gingen eerst een spel doen bij Nondejeu. Het spel heette Prisonbreak. In iedere cel was een spel. Als je de maximale punten had was het goed. Je mocht de spelletjes zo vaak proberen als je wilde. We deden behendigheidspelletjes, tactische en denkspelletjes. In het klimmen en klauteren ben ik niet zo goed maar er zat iemand in mijn team die dat prima kon. Ik ben beter in rekenen en topo. Wij werden derde van de maand september.

Toen gingen we Spaanse tapas eten. Je kreeg 2 gerechtjes per ronde. Ik had oa zalm op toast,spareribjes,kip in mosterd-honingsaus,inktvisringen, zoete aardappelfrites. Als toetje had ik koffie en een dame blanche. 
De gesprekkrn aan tafel waren erg leuk of boeiend. Ik heb een leuke avond gehad.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten