zondag 27 maart 2022

trainen bij de opstapgroep

Ik ben weer hersteld dus ben ik weer gaan trainen. Dinsdag hadden we een krachtcircuitje met oefeningen als builspieroefeningen, opdrukkrn, touwtje springen en boksen. Hierna hadden we de kern: 2x5 minuten, 1 x 8 minuten en 2 x 5 minuten. Het was zwaar maat het lukte. Vooral de laatste twee gingen lekker. Als de afstanden groter worden kan ik lekker lopen.

Zaterdag gingen we in het bos lopen. Omdat het dinsdag zo lekker  ging besloot ik er een tandje bij te zetten. We liepen 4 x 7 minuten. De eerste liep ik lekker door, de tweede deed ik rustig en de derde liep ik ook wat harder. Mijn doel was binnrn die 7 minuten het bos uit te zijn en dat lukte. De laatste brn ik in ongeveer 6 minuten naar de basn gelopen. Toen was ik wel erg moe. Maar er zit vooruitgang in. Die 5 kilometer op 7 mei moeten zeker lukken! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten